که سامانه ای که قرار است تحویل بگیرید بروز باشد،با توجه به اینکه امور پشتیبانی سامانه پیام کوتاه زیاد می باشد، حتما دقت نمایید که کار سفارش شماره و ارسال مدارک در سامانه به صورت خودکار باشد تا شما بتوانید بر روی بازاریابی و فروش خود متمرکز شوید،همچنین دقت نمایید که سامانه امکان گزارش تحویل و لیست شماره هایی که پیامک به آن ها ارسال شده است را در اختیار مشترکین شما قرار دهد.

نکته بسیار مهم:  توجه نمایید که برخی از سامانه ها ظاهری کاملا شبیه به هم دارند اما از لحاظ امکانات و بروز بودن بسیار متفاوت می باشند،برای یافتن بروز ترین سامانه حتما وارد نسخه نمایشی سامانه شوید و آن ها را با همدیگر از لحاظ  تعداد منو ها و امکانات مقایسه نمایید.

۳.تعرفه اپراتور های مختلف:

توجه داشته باشید که یکی از عوامل جذب مشترکین، تعرفه ارسال می باشد پس حتما دقت نمایید که در کنار امکانات و سایر موارد، تعرفه شما نیز برای اپراتور های مختلف پایین  باشد.

۴.بانک شماره موبایل :

متقاضیان محترم حتما دقت نمایند که با وارد شدن به نسخه نمایشی سامانه های مختلف بانک شماره های سامانه را مقایسه نمایید، وجود بانک شماره جامع می تواند باعث جذب طیف وسیعی از مشترکین شود،همچنین این امر باعث می گردد فعالیت شما محدود به شهر یا استان خاصی نگردد.

۵.تعرفه خطوط  :

توجه داشته باشید که از تعرفه خرید خطوط اختصاصی اطلاعات لازم را بدست بیاورید،چراکه خرید خط توسط مشترکین شما یکی از موارد پرسود برای اخذ نمایندگی می باشد.

۶. پشتیبانی شرکت اعطا کننده نمایندگی :

متقاضیان محترم حتما نحوه پشیبانی شرکت های مختلف را مورد ارزیابی قرار دهند، چراکه عدم کیفیت پشتیبانی می تواند بر روی کیفیت کار شما تأثیر زیادی داشته باشد.

سخن آخر: باتوجه با فاکتور های اشاره شده در بالا، در صورتی که  قبل از اقدام به أخذ نمایندگی، شرکت ها را از نظر فاکتورهای بسیار مهم بالا مورد ارزیابی قرار دهید، به شما این اطمینان خاطر داده می شود، که با کمی سعی و تلاش می توانید موفقیت بسیار زیادی را در این زمینه کسب  نمایید.