طبق آمار های موجود، بیش از ۹۵ درصد پیامک های تبلیغاتی ارسالی توسط مشترکین خوانده می شود. این نشانگر شرایط مناسب این روش تبلیغات می باشد.

هزینه ارسال پیامک 

در رابطه با هزینه این تبلیغ اگر شما این روش را با سایر راه های تبلیغاتی مانند نصب تابلوهای تبلیغاتی در خیابان ها، ارسال ایمیل های تبلیغاتی که امروزه به دلیل وجود اسپم کم باز می‌شوند ، تبلیغ در رسانه ها و… مقایسه نمائید، شاهد هزینه بسیار کم تبلیغات پیامکی نسبت به هزینه سایر روش های تبلیغات خواهید بود. این در حالی است که این روش بیشترین سود را به شما خواهد رساند. اما اساسی ترین پرسش این است